تیشرت های مجلسی زنانه | بازار فروش انواع تیشرت طرح دار

تیشرت های مجلسی زنانه | بازار فروش انواع تیشرت طرح دار

تیشرت زنانه مجلسی در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و در انواع مختلفی تولید می شوند. این نوع از تیشرت ها را می شود در مجالس و مهمانی ها استفاده کرد و از پوشیدن آن لذت برد. تیشرت ها اصولاً در دو نوع آستین کوتاه و آستین بلند طراحی شدند. برای خرید این تیشرت ها می توان به مراکز فروش در سراسر کشور مراجعه نمود. فروشگاههای لباس مجلسی نیز انواع مدل های تیشرت را عرضه می کنند.

تیشرت های مجلسی زنانه | بازار فروش انواع تیشرت طرح دار

گالری مدل های جدید تیشرت 2019

گالری مدل های جدید تیشرت 2019هر ساله شاهد این هستیم که تیشرت مجلسی مردانه، زنانه و بچه گانه پسرانه و دخترانه وارد بازار می شود. باید گفت که شرکت های بزرگ داخلی و خارجی برای این که از رقابت بازار عقب نمانند؛ مدل های و رنگ ها را تغییر داده در مدل های جلو باز و جلو بسته دکمه دار و زیپ دار وارد بازار می کنند.

در گذشته گمان بر این بود که تی شرت ها به دلیل حرف T در زبان انگلیسی باید آستین کوتاه باشند؛ ولی اکنون شاهد این هستیم که این نوع از لباس به شکل آستین بلند هم وارد شده است. و با تغییر در آستین و یقه و جلو تیشرت ها و پایین تیشرت مدلی شیک و فانتزی تولید می کنند.

تیشرت ها از نوع لباس اصلی و مهم است که کاربرد های فراوان دارد. و برای انواع کاربردها استفاده می شود: مانند خانگی؛ مجلسی؛ ورزشی؛ بیرونی؛ سرکار رفتن؛ مهمانی؛ و غیره که در انواع سایز بچه گانه تا بزرگسالان عرضه می شوند.

مدل های جدید سال نو که هر ساله در جدید ترین مدل وارد بازار می شود؛ را همچنین می شود از فروشگاه های گوناگون سطح شهر هم خریداری کرد. 

انواع مدل های مجلسی تیشرت زنانه

انواع مدل های مجلسی تیشرت زنانه

انواع مدل های مجلسی تیشرت زنانه بسیار متنوع و بروز هستند که این تیشرت ها با کاربرد های فراوان تولید و وارد بازار می شوند. شامل موارد زیر می باشند.

  • مدل مجلسی بلند
  • مدل مجلسی دکمه دار 
  • مدل مجلسی یقه باز، یقه گرد، هفت و …
  • مدل مجلسی بندار 
  • مدل مجلسی چین دار
  • مدل مجلسی آستین کوتاه٬ حلقه ای٬ توری
  • مدل مجلسی کشی
  • و غیره

تیشرت های مجلسی با طرح های مختلف تزئین و به صورت کمی بلند و کوتاه عرضه می شوند. فصل به فصل طرح ها و مدل های جدید از آنها وارد بازار می شود. در کنار انواع تیشرت زنانه؛ تیشرت دخترانه کره ای، تیشرت بچگانه دخترانه و تاپ زنانه مشکی که هیچ گاه از مد نمی رود.

لذا می شود از مغازه ها و مراجع فروش متعدد خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. از تیشرت ها همچنین به عنوان لباس زیر پیراهن استفاده می شد که البته در ایران برای بانوان هنوز به این شکل در بیرون کارایی دارد.

برای مردان به نام یکی از اصلی ترین لباس ها در فصول گرما به کار می رود. مانند تيشرت گوچي مردانه که کاربردهای مختلفی دارند.

لیست قیمت انواع تیشرت مجلسی

لیست قیمت انواع تیشرت مجلسی

لیست قیمت انواع تیشرت مجلسی مختلف است. و اغلب تیشرت مجلسی به دلیل ترئینات در آن و جنس های مجلسی قیمت بالاتری دارند. قیمت تیشرت زنانه مجلسی از دیگر تیشرت ها گرانتر است.

چون از پارچه های گران و مجلسی استفاده می شود. از تزئینات دست دوز دوخته و برای زیبایی آن از بیشترین پارچه برای مدل مانند: چین استفاده می شود. و طرح های پیچیده و مدن برای دوخت آن به کار برده می شود.

به همین دلیل قیمت انواع لباس و تیشرت مجلسی گران است.بالاخص اگر این تیشرت ها خارجی باشند. مانند تیشرت ترک که قیمت تیشرت زنانه ترک و اروپایی مارک دار بسیار بالا است.

فروش عمده بهترین تیشرت های زنانه

فروش عمده بهترین تیشرت های زنانهفروش عمده بهترین تیشرت زنانه توسط تولید کنندگان عرضه می شود. فروش عمده با صرفه ترین نوع عرضه است که به خصوص اگر از تولید کننده مستقیم عرضه شوند. از سویی شرکت های گوناگون نمایندگی های رسمی ای دارند.

از طریق این نمایندگی ها هم می شود خرید عمده را انجام داد. 

فروشگاه های عمده فروش دیگری هم در کنار نمایندگی های رسمی کارخانه ها وجود دارند که در کار خرید و فروش عمده تیشرت های زنانه می باشند. این فروشگاه ها بسیار ساده و آسان در دسترس می باشند. 

لیست قیمت فروش تیشرت زنانه

لیست قیمت فروش تیشرت زنانهلیست قیمت فروش تیشرت همه جا یکسان نیست و در مغازه های متفاوت قیمت های متفاوتی دارند.  لذا قیمت بر اساس کیفیت و برند متفاوت هستند. تیشرت مجلسی فشن فانتزی و قیمت های بسیار بالایی دارند.


 قیمت تیشرت های آستینی و بدون آستین و مدل کوتاه و بلند و یقه دار و بدون یقه قیمت متفاوتی دارند. تیشرت های خارجی از بالاترین قیمت ها هستند که بیشتر تیشرت های ترک می باشند. که به دلیل خارج شدن ارز از کشور نرخ آنها بالا است مگر اینکه این تیشرت ها قاچاقی وارد شوند. 

عوامل موثر در قیمت گذاری تیشرت زنانه

عوامل موثر در قیمت گذاری تیشرت زنانهعوامل موثر در قیمت گذاری تیشرت زنانه متفاوت هستند مانند جنس و کیفیت پارچه؛ تزئینات روی تیشرت؛ نوع مدل؛ سایز؛ واسطه ها؛ نوع دوخت؛ که تعیین کننده قیمت در قدم اول شرکت تولید کننده است و زمانی که واسطه ها در عرضه تیشرت زیاد شود باعث زیاد شدن قیمت و همچنین سود واسطه می شود.

قیمت عرضه عمده و بی واسطه تیشرت بسیار ارزان است. تیشرت های جنس عالی مانند بافته شده از نخ پنبه و بامبو چون از نخ های طبیعی و ارگانیک هستند. گرانترین قیمت را دارند. و تیشرت تهیه شده از نخ های مصنوعی پلاستیکی مسلما ارزانترین قیمت را دارند.

روی تیشرت هرچه تزئینات کار کرده باشند مانند: پولک٬ مونجوق دوزی٬ سنگ کاری شده و گلدوزی و غیره قیمت های بیشتری دارند. اگر مدل تیشرت به گونه ای باشد که پارچه زیاد برده باشد نرخ بیشتری دارد. تیشرت های زمستانه نیز چون از جنس های کلفتی هستند و بیشتر بافتنی اند قیمت های بیشتری دارند.

کارخانجات تولید کننده تیشرت زنانه در کشور

کارخانجات تولید کننده تیشرت زنانه در کشورکارخانه تولید کننده تیشرت زنانه در کشور مختلف هستند که انواع تیشرت ها با مدل ها و طرح های مختلف را تولید و عرضه بازار می کنند. در این کارخانه ها از طراحان زبر دستی که دارند استفاده می کنند٬ که طراحان انواع مدل های بروز و جدید را ارائه می دهند و از روی این طرح های آماده شده تیشرت های شیک و مدرن را می دوزند.

کارخانه جات محصول خود را بسته به سفارشی که انجام شده تولید و به صورت عمده به دست  خریدار می رسانند. قیمت لباس در این کارخانجات چون عمده عرضه می شود بسیار ارزان است. کارخانه تولید کننده پارچه را عمده از تولید کننده خریداری و تبدیل به انواع لباس و تیشرت می کند. 

برای تولید این تیشرت ها از انواع پارچه ها استفاده می کنند٬ که عالی ترین آنها از نوع پنبه و بامبو می باشد. و تیشرت های زمستانی آن نیز با کامواها بافته می شوند. که بسیار با کیفیت و شیک و با دوام هستند. خریداران از این کارخانه ها شرکت های تجاری هستند٬

که عمده از کارخانه خرید و در داخل و خارج از کشور عرضه می کنند. و یا فروشگاهها نیز عمده از این تولیدی خرید و در فروشگاه خود خرده به دست مصرف کننده می رسانند. 

صادرات تیشرت زنانه

صادرات تیشرت زنانهصادرات تیشرت زنانه به کشورهای خارجی نیز صورت می گیرد عمده صادرات به عراق است چون عراق همسایه ایران است و موقعیت استراتژیکی خوبی دارد. صادرات به این کشور راحتتر است. و از را زمینی وارد این کشور می شود و تیشرت نیز چون کالای فاصد شدنی نیست بدون دغدغه صادر می شود.

لذا به دیگر کشور های آلمان؛ انگلیس؛ استرالیا؛ ایتالیا؛ کانادا؛ گرجستان؛ ارمنستان؛ قطر؛ افغانستان؛ آذربایجان؛ امارات متحده عربی؛ و غیره از جمله کشورهای وارد کننده تیشرت ایرانی هستند. تیشرت های ایرانی صادر شده از کیفیت ها و جنس های خوبی برخودار هستند.

از جنس پنبه و بامبو با بالاترین کیفیت ها عرضه می شوند. این کالا برای صادرات به کشورهای اروپایی با واسطه عرضه می شوند. تیشرت های صادراتی اغلب مستقیم از کارخانه تولید کننده سفارش داده می شوند.

و عرضه و صادرات می شوند یا از شرکت های بازرگانی و تجار که در زمینه صادرات و واردات پوشاک فعالیت دارند صادر می شوند. 

فروش تیشرت زنانه زیر قیمت بازار

فروش تیشرت زنانه زیر قیمت بازارفروش تیشرت زنانه زیر قیمت بازار در برخی از فروشگاهها و ارزانسراها صورت میگیرد. و بیشتر در فروشگاههای بزرگ در بازارهای لباس که رقابت در فروش انها زیاد است در استان ها عرضه می شود. و روزهای آخر سال و روزهای آخر فصل ها نیز فروشندگان لباس های خود را ارزان تر می فروشند.

فروشگاههایی که محصول خود را زیر قیمت بازار عرضه می کنند. ممکن است لباس های مختلف زنانه٬ مردانه٬ و بچه گانه از انواع پوشاک باشند. فروش تیشرت زنانه در سایت ها و شبکه های مجازی در اینترنت صورت می گیرد.

که در منزل با انتخاب مدل های دلخواه و ثبت سفارش خرید انجام می شود. فروشگاههای مجازی در اینستاگرام و تلگرام نیز هستند. که محصول خریداری شده را درب منزل تحویل می دهند برخی از این فروشگاهها با تیتر فروش زیر قیمت بازار عرضه می کنند.

فواید عمده فروشی تیشرت زنانه

فواید عمده فروشی تیشرت زنانهفوائد عمده فروشی تیشرت زنانه بیشتر در قیمت آن است که باعث ارزان شدن قیمت می شود. عمده فروشی توسط تولید کننده یا دلال ها عرضه می شود. تیشرت زنانه عمده از تولید کننده توسط کاسب خریداری می شود. و به صورت خرده به دست مصرف کننده می رسد.

از فوائد عمده فروشی تنوع سایز و مدل ها است که در انواع طرح و رنگ عرضه می شود. هم برای خریدار و هم برای فروشنده با صرفه اقتصادی است. این روش خرید باعث ارزان شدن قیمت ها و بالا رفتن خریدار و بالا رفتن رونق تولید می شود. 

پایین امدن قیمت باعث می شود مردم به جای خریدن جنس چینی از جنس ایرانی خریداری کرده و باعث رونق کار کشور می شود. چون یکی از دلایل خریدن جنس چینی توسط مردم قیمت پایین آن است.

خرید عمده بدون واسطه باعث حذف دلال ها و از بالا رفتن قیمت ها جلوگیری می کند. با گران شدن تیشرت زنانه قدرت خرید مردم کم می شود و خرید کم می شود و اجناس در دست تولید کننده می ماند.

تفاوت انواع تیشرت زنانه

تفاوت انواع تیشرت زنانهتفاوت انواع تیشرت زنانه در جنس؛ مدل؛ برند؛ قیمت؛سایز؛ رنگ؛ کیفیت و دوام آنها می باشند. و تیشرت های دخترانه با تیشرت های زنانه فرق دارد تیشرت های دخترانه با رنگ های روشن و شاد عرضه می شوند اما تیشرت های زنانه اغلب رنگ های تیره تر هستند. جنس پارچه ها نیز در هر تیشرت متفاوت است.

بعضی پارچه ها با دوام و شیک هستند بعضی پارچه ها دوام کمتری دارند. مدل پارچه نیز متفاوت است انواع مدل های مجلسی؛ خانگی هستند که با طرح های مختلف دوخته شده اند. برندها نیز بسیار متنوع هستند و از نوع ایرانی و خارجی عرضه می شوند.

قیمت نیز در تیشرت ها تفاوت دارد که از ارزانترین قیمت در حراجی ها تا گرامترین قیمت در فروشگاههای لوکس و عرضه تیشرت های مارک دار خارجی که به فروش می رسد. سایز نیز که در همه ی لباس ها متفاوت است کیفیت و دوام هر پارچه نیز بسته به جنس و دوخت آنها متفاوت هستند. 

عرضه بدون واسطه تیشرت زنانه

عرضه بدون واسطه تیشرت زنانهعرضه بدون واسطه تیشرت زنانه توسط تولید کننده صورت می گیرد. که برخی از این تولیدی ها خودشان علاوه بر تولید انواع تیشرت در فروشگاه خود آنها را به دست مصرف کننده می رسانند. و یا تولید کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را به صورت عمده به دست فروشگاههای خرده فروش می رسانند.

فروشگاهها نیز به مصرف کننده عرضه می کنند. در این میان وجود دلال ها میان عرضه و تقاضا حذف می شود و جنس با قیمت ارزانتر به دست مصرف کننده می رسد. عرضه بدون واسطه در فروشگاههای بزرگ و حراجی ها و ارزانسراها صورت می گیرد٬

که انواع مدل ها با مارک ها و برندهای متفاوت به فروش می رسند. عرضه بدون واسطه بیشتر مربوط به برندهای ایرانی است. چون برندهای خارجی از دیگر کشورها وارد می شود. و تا بدست مصرف کننده در کشور ما برسد چندین واسطه را طی می کند.

با قیمت های بسیار گرانتر عرضه می شوند و قیمت بالای آنها نیز به خاطر بالا بودن کیفیت آنها نیست بلکه به خاطر با واسطه بودن آنها و خارج شدن ارز از کشور می باشد.

تهیه تیشرت زنانه در جنس های مختلف

تهیه تیشرت زنانه در جنس های مختلفتهیه تیشرت زنانه در جنس های مختلف برای خانم ها بسیار ارزشمند است که به بسیاری از فروشگاهها برای تهیه آن مراجعه می کنند. که خریداران تیشرت برای خود دو گونه هستند یک قشر به دنبال تیشرتی شیک بروز و مدرن و فشن هستند و قیمت آن برایشان مهم نیست و فقط مهم مدل و برند تیشرت می باشند. 

قشر دوم بدنبال تیشرتی شیک و زیبا و بادوام هستند و برایشان مهم است؛ که با قیمت مناسب آن را تهیه کنند. لذا این دو قشر به فروشگاههای مختلف سر می زنند. مدل تیشرت زنانه نخی؛ پنبه ای٬ بافتنی؛ مخمل گونه؛ کش بافت؛ استریج و غیر هستند٬

و بسته به فصول مختلف جنس ها متفاوت است. جنس بر قیمت تیشرت بسیار تاثیر گذار است؛ و عمر و دوام پارچه را مشخص می کند. و مهمترین اصل در خرید تیشرت است. جنس خوب جنسی است که رنگ ندهد؛ آب نرود؛ ساییده نشود؛ کلک نگیرد٬ گشاد نشود؛ و درخشندگی خود را نیز از دست ندهد.

لذا هنگام خرید باید به جنس آنها توجه نمود. تیشرت زنانه اسپرت نیز در همه جنسی تولید میشود. مانند مدل تیشرت زنانه ترک با جنس کتان و لی که در سایزها و رنگ های مختلف عرضه می شود.

فروش ارزان ترین تیشرت های زنانه در کشور

فروش ارزان ترین تیشرت های زنانه در کشور

فروش ارزانترین تیشرت های زنانه در کشور توسط فروشگاههایی که این محصول را بدون واسطه و عمده مستقیم از تولیدی ها خریداری کرده و به صورت خرده به دست مصرف کنندگان می رسانند این روش عرضه تیشرت ها با ارزانترین قیمت فروخته می شود.

خرید تیشرت زنانه ارزان دلیل بر بی کیفیت بودن محصول نیست چون عوامل تاثیر گذار بر قیمت آنها زیاد است. وجود واسطه در عرضه باعث گران شدن آنها می شود. قیمت تیشرت برای اشخاص پولدار اهمیتی ندارد.

ولی قشر متوسط جامعه بیشتر به دنبال خریدی ارزان و با کیفیت مطابق با سلیقه خودش می باشد٬  لذا هنگام مراجعه با این فروشگاهها که قیمت ارزان عرضه می کنند؛ حتی به تعداد زیاد خرید تی شرت ارزان خواهند کرد.

این فروشگاهها در اغلب استان ها و شهرستان ها مسلما وجود دارد. که در خیلی از خیابان ها؛ پاساژها؛ تولیدی ها؛ هفته بازارها گذر ما به این ارزان سرا ها خوده است و حتی خرید هم کرده ایم٬ که در آخر فصل ها نزدیک عیدها و در ایام به خصوص بیشترین ارزانسراها به چشم می خود.

حراجی تیشرت زنانه

حراجی تیشرت زنانهحراجی تیشرت زنانه در برخی از فروشگاههای لباس توسط فروشندگان زیادی عرضه می شود بیشتر این حراجی ها خودشان تولید کننده هستند که تیشرت های تولید شده از کارگاه خود را در فروشگاه خود عرضه می کنند. از دیگر این حراجی ها در هفته بازار ها نیز دیده می شود. که متنوع ترین این تیشرت ها را بدست مشتریان می رسانند.

این حراجی ها بیشتر چون بدون واسطه هستند. مسلما چون قیمت های ارزانی دارند مشتریان زیادی از این فروشگاهها خرید می کنند. و قیمت مناسب این فروشگاهها باعث جذب مشتری در انواع قشر و سلیقه ای می باشد.

در شهر های بزرگ و کوچک انواع مختلف حراجی های بزرگ و کوچک در استان ها و شهر ها وجود دارد٬ که انواع تیشرت تابستانه و زمستانه با انواع جنس ها را بدست مشتریان می رسانند. و در پایان هر فصل تیشرت آن فصل را به حراج می گذارند.

 تیشرت های تک سایز در این حراجی ها با ارزان ترین قیمت به دست خریداران می رسد. و تیشرت ها و لباس هایی که مدل های جدید جای آنها را گرفته با ارزان ترین قیمت عرضه می شوند.

خرید متنوع ترین مدل های تیشرت زنانه

خرید متنوع ترین مدل های تیشرت زنانه

خرید متنوع ترین مدل های تیشرت زنانه در بازار و در فروشگاههای لباس عرضه می شود مدل های تیشرت زنانه ترک٬ تیشرت دخترانه بلند؛ مدل تیشرت دخترانه کره ای٬ مدل تیشرت زنانه؛ مدل تیشرت زنانه ریون٬ تیشرت دخترانه ورزشی؛ تیشرت دخترانه بچه گانه و غیره است.

این مدلها در برندهای ایرانی و خارجی و در سایز های مختلف عرضه می شوند. این مدل ها با تزئینات تور و پارچه های مختلف عرضه می شوند. مدل دخترانه و زنانه تنوع زیادی به تیشرت ها داده است.

برای خرید این تیشرت ها باید به مراکز فروش مراجعه کرد٬ که با داشتن مدل های متنوع هر گونه سلیقه ای را پاسخگو باشند. در شهر های بزرگ بازارهای لباس بزرگ این محصول را به فروش می رساند٬ که بسته به سلیقه هر کس مدلی متفاوت ارائه می کنند.

مدل های فشن و فانتزی که دختران شیک پوش و مدرن خریداران آنها هستند. رنگ ها دلخواه هر کس در این فروشگاههای بزرگ به چشم می خورد که خیره کننده و دلخواه خانم ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید