تیشرت کار تبلیغاتی با قیمت تولیدی

تیشرت کار

تیشرت کار تبلیغاتی با قیمت تولیدی

تیشرت کار تبلیغاتی چه مزایایی دارد، سوالی است که به آن پاسخ داده و درباره تی شرت کار به عنوان یک تکنیک فروش و فواید آن گفتگو می کنیم.

رنگبندی تیشرت به صورت زیر است. جهت اطلاع از آخرین قیمت با ما در تماس باشید.

تیشرت کار
تیشرت کار

 

جدول سایز به صورت زیر می باشد.

تیشرت تبلیغاتی
تیشرت تبلیغاتی

تیشرت کار تبلیغاتی چیست؟

تیشرت کار تبلیغاتی یک مسیر مطمئن برای ترویج و معرفی محصولات است.

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای موفق از این تکنیک فروش به نفع خود و تیم شان استفاده می کنند. این تی شرت ها به خوبی می توانند مثل یک بازاریاب برای شما تبلیغ کنند و به طور موثری در میزان فروش شما سهم داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم، درباره مزایای تی شرت هایی که در تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات از آنها استفاده می شود، گفتگو کنیم.

اگر به عنوان یک کارفرما، به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید و می خواهید بیشتر درباره تکنیک های فروش مطلب بیاموزید، این متن برای شما مناسب خواهد بود.

 

تیشرت کار
تیشرت کار تبلیغاتی
تیشرت کار آستین بلند
تیشرت کار آستین بلند

 

همانطور که می دانید، البسه از قدیم تا به امروز در شمار کالاهای مهم در زندگی هر شخصی حضور داشته است.

تی شرت کار تبلیغاتی بر اساس همین نکته، ابداع شده است. هنگامی که فردی تی شرتی به تن دارد که آرم و لوگوی یک شرکت روی آن چاپ یا گلدوزی شده است، آن لوگو بدون هیچ کلامی محصولات و خدمات شرکت مربوطه را تبلیغ می کند.

در نگاه اول، نخستین موضوعی که جلب می شود، همان لوگو و برند تجاری شرکت است.

این تیشرت ها به خوبی در معرض دید خواهند بود. به ویژه این که تی شرت های تبلیغاتی به دلیل خوش دوخت بودن و استایل زیبایی که به فرد می دهند، بیش از هر مقوله ای مورد توجه افراد قرار می گیرند.

این یک راز مهم تبلیغاتی است که در توسعه کسب و کارها بدان توجه می شود و کمتر مدیر باهوشی است که از این نکته مهم غفلت نماید.

همانطور که می بینید، لبه استین و یقه دارای کش بافت هست. و ۲ دکمه می باشد.

 

تبلیغات خود را از همین حالا به تن کنید!

اگر به عنوان مدیر و مسئول یک بنگاه اقتصادی در رویای رسیدن به قله موفقیت هستید، همین حالا با خرید تی شرت کار تبلیغاتی، اولین گام درست را بردارید!

این تنها یک گام ساده نیست، بلکه استراتژی مهمی است که می توان با کمک آن در کمترین زمان ممکن و با حداقل سرمایه به بهترین شکل، مجموعه خود را معرفی کنید.

اگر به دنبال تبلیغات کاربردی و موثر هستید، نیازی به صرف هزینه سرسام آور موشن گرافیک، ویدئو کلیپ و … ندارید. رسانه شما در کمد لباس تان قرار گرفته است. این ابزار تبلیغاتی به اندازه هر روش دیگری که در آن سرمایه زیادی صرف می شود، تاثیر گذار است.

در واقع شما وقتی این رسانه خنک، شیک و جذاب را به تن می کنید، توسط افراد مختلفی در هر مکان و هر موقعیتی دیده می شوید.

این لباس های کار خوش فرم در عین سادگی، اصالت و وقار یک کارمند رسمی را نیز نشان مخاطب می دهد.

وقتی شما نام تجاری و برند خود را بر سینه تی شرت تبلیغاتی خود سوزن دوزی یا چاپ می کنید، با آن افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهید.

یک روش ایده آل برای ایجاد مارکتینگ موثر که می تواند مخاطبان وفادار زیادی را به سمت مجموعه شما بکشاند.

بدین وسیله، بدون هیچ زحمت و تلاشی مشتریان بسیاری نام و برند شرکت شما را به خاطر خواهند سپرد.

 

چاپ تی شرت نیاز به دقت فراوان دارد

در رویدادهای خاص تیشرت های تبلیغاتی خود را بپوشید!

یکی دیگر از تکنیک های مارکتینگ، پوشیدن تیشرت کار تبلیغاتی در رویدادهای ویژه است. این کار به نظر ساده، مزایای بسیاری برای شما و شرکت تان خواهد داشت. اگر مبتکر باشید و قوه خلاقیت شما بیدار و فعال باشد، می توانید نهایت استفاده را از این تکنیک ببرید.

کافی است نماینده شرکت شما، در آن رویداد خاص مثل نمایشگاه های عمومی یا اختصاصی تی شرت برندنشان شما را به تن کند. موضوعی که در نگاه همه می درخشد و در یادها ثبت و ضبط می شود، آن فرد نیست؛

بلکه نشان تجاری شرکت شما است که می نشیند، بر می خیزد، پشت تریبون قرار می گیرد و خودش را با زبان خاموش اما گویا معرفی می کند.

 

تیشرت کار تبلیغاتی باعث بالا رفتن روحیه تیمی می شوند!

مزایای تی شرت کار تبلیغاتی تنها به موارد بالا ختم نمی شوند. این تی شرت می تواند در افزایش روحیه تیمی نیز نقش داشته باشد.

وقتی همه کارمندان و پرسنل تحت اختیار شما به صورت متحد الشکل و یک فرم لباس می پوشند، اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه کار پیدا خواهند کرد.

در واقع پوشیدن لباس های یک شکل باعث می شود تا افراد شما بیشتر خود را هم‌تیمی و هم‌گروه بدانند. نرخ صمیمیت و همکاری آنها بیشتر شده و در نهایت راندمان کاری شرکت شما بهبود پیدا می کند.

 

 

یک نمونه از تی شرت تبلیغاتی

تیشرت کار تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟

تیشرت کار تبلیغاتی رنگبندی متنوعی داشته و روی سینه یا پشت آن نشان تجاری و برند شما چاپ یا گلدوزی می شود.

این تی شرت ها در اثر شستشو دچار آب‌رفت نشده یا سطح آنها پرز نمی گیرد. دوام خوبی داشته و کدر و بدرنگ نمی شوند. این تی شرت ها پس از سالها استفاده همچنان سایز بدن پرسنل شما بوده و هرگز دفرمه نمی شوند. این لباس های شیک و جوان پسند را می توانید در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند سفارش بدهید. مدل های یقه گرد، یقه هفت و یقه دار آن نیز بسیار مشتری پسند است.

تنها کافی است تیشرت کار تبلیغاتی را از شرکت‌های معتبر تولید کننده این البسه تهیه فرمایید. مقاله‌ای که در حال خوانش آن هستید، متعلق به شرکت پویه است. در این شرکت مشاوران دوخت و طراحان زبده‌ای فعالیت می‌کنند که درباره رنگ، جنس، سایز و دیگر مدل های این لباس های خاص به شما مشاوره می دهند.

دوخت لباس کار تبلیغاتی در تیراژ وسیع نیز پذیرفته می شود که همگی در اسرع وقت و با معقول ترین قیمت ها خدمت شما ارائه خواهند شد. کیفیت گلدوزی و چاپ عبارات و لوگوی شرکت شما هرگز با شستشو و اتو کشیدن از بین نمی رود. ناگفته نماند، چاپ نوشته و تصویر روی لباس، کار حساسی است که نیاز به دقت زیادی دارد. پرسنلی که در شرکت تولیدی پویه مسئول چاپ تبلیغات روی لباس هستند، به درستی و شایستگی تمام کار خود را انجام می دهند.

این چاپ ها به وضوح رویت خواهند شد و ضمن جذاب کردن لباس به خوبی برند و عنوان تجاری شما را نشان خواهند داد.

Call Now Buttonتماس بگیرید