پارچه سه نخ چیست؟

پارچه سه نخ چیست؟

پارچه سه نخ چیست؟

امروزه پارچه های بسیار متفاوتی در بازار موجود هستند که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. یکی از پارچه هایی که برای فصل های سرد سال بسیار کاربردی می باشد، پارچه سه نخ است. 

حال شاید برای افراد این سوال ایجاد شود که پارچه سه نخ چیست ودر چه مواردی از آن استفاده می شود؟!

این پارچه جزو دسته پارچه هایی است که ضخامت و استحکام بسیار خوبی دارد، اگر می خواهید بیشتر با این پارچه کاربردی آشنا شوید همراه ما باشید.

 

پارچه سه نخ چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

پارچه سه نخ چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

در پاسخ به سوال پارچه سه نخ چیست؟ باید بگوییم که پارچه سه نخ یکی از کاربردی‌ ترین و پرطرفدارترین انواع پارچه‌ ها در فصل‌ های سرد سال است. این نوع پارچه به دلیل ویژگی‌ های خاص خود، یک انتخاب عالی برای لباس‌ های تولید شده در فصل‌های سرما می باشد.

پارچه سه نخ از ترکیب پنبه و دو نخ دیگر، که معمولاً از الیاف مصنوعی تشکیل شده‌اند، تولید می‌ شود. این ترکیب باعث شده که پارچه سه نخ دارای ضخامت مناسبی باشد و بتواند گرما را به خوبی در داخل نگه دارد. 

یکی از ویژگی‌های برجسته پارچه سه نخ، کاهش چروک پذیری آن است. این به معنای این است که لباس‌ ها و محصولات تولید شده از این پارچه نیاز کمتری به اتو کردن دارند و در طول روز شما را نگران چروک شدن آنها نمی‌ کند.

این پارچه باعث ایجاد لباس‌ هایی می‌ شود که هم ظاهر زیبا و مدرنی دارند و هم گرمای لازم را در فصل سرما به بدن ارائه می‌ دهند.

با توجه به ترکیب مناسب مواد و ویژگی‌های گفته شده، پارچه سه نخ یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال راحتی، گرما و استایل زیبا در فصل‌ های سرد می‌ باشد.

در آخر هم باید بگوییم که از پارچه سه نخ برای دوخت لباس هایی مثل هودی و دورس استفاده می شود.

 

قیمت دورس و هودی سه نخ عمده

قیمت هودی و دورس به عوامل متعددی از جمله جنس پارچه، کیفیت ساخت، برند، طراحی و بازار مقصد و غیره بستگی دارد. همچنین، عوامل اقتصادی و تغییرات قیمت مواد اولیه نیز می‌ توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند. بنابراین، نمی‌توان قیمت دقیق را برای هودی و دورس مشخص کرد.

اما به طور کلی، قیمت دورس و هودی سه نخ عمده ممکن است در بازه قیمت‌ های مختلف قرار بگیرد. در بازارهای مختلف، هودی و دورس‌ هایی با کیفیت معمولی تر، ممکن است با قیمتی کمتر ارائه شوند، در حالی که هودی و دورس‌های برند و با کیفیت بالا می‌ توانند قیمت بالاتری داشته باشند.

همچنین، تخفیفات و فروش ویژه نیز می‌ تواند تأثیر قابل توجهی در قیمت هودی و دورس‌ها داشته باشد و علاوه بر این موارد  فصل خرید (مثلاً تخفیفات فصلی) و روند مد (مدل‌های محبوب در هر فصل) نیز قیمت را تغییر می دهند.

حال شما می توانید برای دریافت قیمت این محصولات با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش هودی و‌ دورس

خرید و فروش هودی و‌ دورس

با توجه به پاسخ سوال پارچه سه نخ چیست می توان به این نتیجه رسید که این پارچه جزو محبوب ترین پارچه های زمستانه به حساب می آید که استفاده از آن برای دوخت لباس ها باعث می‌ شود تا لباس ضخامت خوبی داشته و شما نگران سرما نباشید.

حال اگر شما قصد خرید هودی و دورس سه نخ عمده و تکی را دارید می توانید از فروشگاه ما با کیفیت عالی این لباس ها را در طرح و رنگ های مختلف خریداری نمایید.

ما در فروشگاه خود ( پویه) به مشتریان تضمین می دهیم که تمامی لباس ها از کیفیت عالی و‌ قیمت مناسب برخوردار هستند پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید