تیشرت کار مردانه با قیمت تولیدی

تیشرت یقه دار

تیشرت کار مردانه با قیمت تولیدی

در این متن درباره ضرورت استفاده از تیشرت کار مردانه در محیط کار سخن گفته و درباره ویژگی ها و مزایای استفاده از تی شرت کارگری گفتگو می کنیم. رنگ های که در تصویر می بینید در این مجموعه تولید می شود. در شش سایز m /l/xl/2xl/3xl/4xl تولید می شود.

برای گرفتن قیمت و آخرین قیمت با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.

جنس کار پنبه پلی استر می باشد.

تیشرت کار مردانه چیست؟

تیشرت کار مردانه یا تی شرت جودون که به آن تی شرت کارگری هم می گویند، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بسیاری از بازاریاب ها، کارفرمایان و کسانی که به صورت مستقل درآمدزایی می کنند، از این تی شرت ها در هنگام کار استفاده می کنند.

این لباس ها به خاطر کیفیت بالایی که دارند، احساس راحتی و سبکی در حین کار به فرد می دهد. این لباس ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و در حین کارآمدی استایل بسیار زیبایی نیز به افراد می  بخشد.

این متن در نظر دارد، درباره این موضوع و اهمیت انتخاب این فرم لباس ها در هنگام کار با شما گفتگو کند. اگر به عنوان کارفرما قصد خرید این نوع لباس برای کارمندان و پرسنل خود را دارید، می توانید با ما همراه باشید.

اطلاعاتی که در ادامه می آید، شناخت خوبی در این زمینه به شما ارائه خواهد داد.

تیشرت کار مردانه؛ شیک، راحت و جوان پسند

تیشرت کار
تیشرت کار

مهمترین نکته درباره تیشرت کار مردانه

مهمترین نکته درباره تی شرت کار مردانه، کیفیت پارچه و نحوه دوخت آن است. معمولا پارچه هایی که برای لباس کار انتخاب می شوند، باید الیافی سبک و نخی داشته باشند. هر چه پارچه لطیف تر و خنک تر باشد، گرمای بدن و محیط را بهتر خنثی می کند. در تی شرت کار، الیافی حضور دارند که جودون پلی استر می باشند.

این الیاف ترکیبی از نخ پنبه و پلی استر هستند که دوام، زیبایی و خنکی را همزمان با هم به کار هدیه می دهند. استفاده از پلی استر در کنار نخ پنبه باعث دوام بیشتر پارچه می شود. ضمن این که کشسانی آن را بهبود نیز می دهد.

نوع دوخت تی شرت کار مردانه نیز نکته بسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کرد. پارچه هر چقدر که با کیفیت باشد اما در انتخاب الگو، نحوه برش و طرز دوخت دقت نشود، نتیجه کار هرگز مطلوب نخواهد بود.

لباس کار مردانه تنها یک هدف را متضمن نمی شود. این لباس می تواند بخشی از نیازهای زیباجویانه افراد را نیز پاسخ دهد. خوشبختانه لباس های کار مردانه ای که توسط شرکت پویه طراحی و تولید می شوند، همه این اهداف را در بر دارند.

تی شرت کار مردانه را در چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟

مسلما تی شرت کار مردانه را نمی توان در پروژه های صنعتی که با مواد داغ، سمی و خطرناک سر و کار دارند، استفاده کرد.

هنگام کار در کارگاه های صنعتی می بایست از لباس های ویژه و سایر تجهیزات ایمنی استفاده نمود.

تی شرت های کار مردانه برای مشاغل خدماتی و کارهای فنی که خطری پرسنل را تهدید نمی کند، مناسب هستند.

این لباس ها ضمن راحتی و شیک بودن، می توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

 

تیشرت کار مردانه
تیشرت کار مردانه

نقش تی شرت کار مردانه در تبلیغ برند و معرفی کسب و کارها

 

تی شرت کار مردانه می تواند به خوبی برند و نام تجاری شرکت شما را تبلیغ کند. بسیاری از کارفرمایانِ آگاه از رموز بازاریابی، برای معرفی کسب و کار خود از ابزارهای تبلیغاتی متنوعی استفاده می کنند.

تی شرت  کار مردانه وقتی برند شرکت شما روی آن چاپ یا گلدوزی شود، از نقش خود فاصله خواهد گرفت! به این معنی که این لباس دیگر یک تی شرت صرفا ساده برای کار نیست؛

بلکه رسانه ای است برای معرفی بهتر کسب و کار شما! حتی این تی شرت های کار را می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی از سوی شرکت ها و سازمان ها به مشتری ارائه داد.

این تی شرت های خوش دوخت و زیبا، هر لحظه و هر زمان می توانند نام و برند مجموعه شما را در ذهن مشتری زنده نگه دارند.

تی شرت جودون تهویه هوای خوبی دارد

 

ویژگی های تی شرت و لباس کار

 

تی شرت کار مردانه دارای تنوع سایز بوده و برای هر نوع اندامی از سایز کوچک گرفته تا بزرگترین سایز مناسب می باشد. سایزبندی تی شرت های کار مردانه شامل مدیوم، لارج، دو ایکس لارج و سه ایکس لارج می شود.

بنابراین کارفرمایان محترم محدودیتی در انتخاب سایز تی شرت نخواهند داشت. مهمتر این که کیفیت پارچه به کار رفته در این نوع تی شرت ها به گونه ای است که هرگز آب رفت نداشته یا پس از مدتی شل و گشاد نمی شوند.

این تی شرت ها دارای بیست و پنج رنگ جذاب هستند که دست شما را در انتخاب باز نگه می دارند. برخی از این تی شرت ها، دارای یقه هستند و برخی دیگر فاقد یقه می باشند.

مدل آستین کوتاه آن دارای لبه آستین کشباف بوده که زیبایی لباس را دو چندان می کند. کارفرمایان محترم در صورت تمایل، می توانند چاپ یا گلدوزی بر روی این لباس ها را نیز سفارش بدهند.

 

 

رنگبندی متنوع تیشرت کار

تیشرت تبلیغاتی جودون
تیشرت تبلیغاتی جودون

 

مزایای استفاده از تیشرت و لباس کار مردانه

 

تیشرت کار مردانه به دلیل نوع بافتی که دارد، اجرای انواع چاپ ها و سوزن دوزی ها بر روی آن امکان پذیر است. ضمن این که نوع یقه دار و کشباف هایی که در آن به کار رفته است،

حالت رسمی تری به تی شرت می دهد. ناگفته نماند، این لباس ها به دلیل کیفیت نخی که در آن به کار رفته است، تهویه و گردش هوای خوبی دارند. از همین رو، می توان آنها را ساعت ها پوشید و نگران بو گرفتن لباس بر اثر تعریق نشد.

هدف کارفرمایان و روسای شرکت ها از انتخاب این مدل لباس، شکیل تر نشان دادن تیم خود و برقراری نظم و آراستگی بیشتر در بین آنها است. مزیت مهم دیگر این تی شرت ها، ثبات آنها در شستشو و استفاده طولانی مدت از آن ها می باشد.

این لباس ها در اثر شستن رنگ خود را از دست نمی دهند، چرکمُرد نمی شوند و اندازه و سایز اصلی خود را از دست نمی دهند.

 

نحوه سفارش تیشرت های کار مردانه از شرکت های معتبر تولیدی

 

تیشرت کار مردانه را می توان از شرکت های معتبر تولیدی که در این زمینه فعالیت می کنند، تهیه و خریداری کرد.

وب سایتی که مشغول خواندن آن هستید، متعلق به شرکت تولیدی پویه است .

این شرکت با در اختیار داشتن، طراحان دوخت، دوزندگان حرفه ای و دستگاه های مجهز، تمامی سفارشات شما را در  این باره پذیرا می باشد. شما می توانید، نوع مدل تیشرت، نوع چاپ و سوزن دوزی را با کمک مشاوران و طراحان لباس ما سفارش دهید.

تجهیزاتی که در این مجموعه، برای برش و دوخت به کار گرفته می شوند بر کیفیت محصول می افزایند؛ به نحوی که تی شرت ها به برازندگی تمام روی تن می نشینند و پرسنل شما را بیش از پیش جذاب نشان می دهند.

قیمت نهایی این محصول نیز با توجه به جنس و کیفیت خوبی که دارد، بسیار مقرون به صرفه و معقول است.

Call Now Buttonتماس بگیرید