تیشرت کار یقه دار با قیمت تولید کننده

تیشرت کار

تیشرت کار یقه دار با قیمت تولید کننده

در این متن به بررسی ویژگی های تیشرت کار پرداخته و درباره اهمیت تی شرت های تبلیغاتی در توسعه کسب و کار گفتگو می کنیم.

 

تیشرت کار چیست و چرا مورد استفاده قرار می گیرد؟

تیشرت آستین بلند
تیشرت آستین بلند

 

تیشرت کار، پوششی است که در آن تمامی استانداردهای لازم به کار رفته و مطابق شئونات اخلاقی و عرفی نیز می باشد. در این نوع لباس ویژگی هایی تعریف شده است که باعث می شوند تا افراد حین کار احساس راحتی داشته باشند. این نوع لباس ها بر مبنای دستورالعمل سیستم مدیریت HSE می بایست واجد شرایطی باشند. به عنوان مثال؛ لباسی که شما برای کار خود انتخاب می کنید، فارغ از نوع شغل و کاری که دارید، می باید اندازه شما بوده و با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد.

این لباس ها فاقد هر گونه زیورآلات بوده و کاملا ساده طراحی می شوند. بنا به نیاز و نوع شغلی که دارید، می توانید تی شرت هایی با آستین کوتاه یا بلند تهیه کنید.  

معمولا تی شرت کار برای متمایز نشان دادن افراد در میان دیگر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این تی شرت ها را می توان در کنار دیگر تجهیزات محافظتی پوشید. به عنوان نمونه می توان از تی شرت برای فعالیت هایی چون جوشکاری استفاده کرد اما در کنار این پوشش استفاده از عینک، دستکش و دیگر تجهیزات محافظتی از الزامات این کار است.

رنگبندی در تیشرت های کار

آیا استفاده از تیشرت کار برای همه مشاغل ضروری است؟

همانطور که در متن بالا نیز به آن اشاره شد، تی شرت کار برای راحتی افراد در هنگام کار مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها افراد بسیاری وجود دارند که از این لباس ها در محل کارشان استفاده می کنند. با این همه پوشیدن تی شرت مخصوص کار برای همه مشاغل ضرورت ندارد. افرادی که زمینه کاری شان ارائه خدمات است، بهترین گزینه برای پوشیدن این نوع لباس ها هستند چراکه مشاغل خدماتی کمترین میزان خطر را دارا می باشند. اگر شغل شما نیز به گونه ای است که با مواد خطرناک سر و کار ندارد، می توانید با خیال آسوده این تی شرت ها را بپوشید و در آن احساس سبکی و راحتی داشته باشید. پوشیدن تی شرت مناسب کار، در فصول گرم سال بسیار مناسب بوده و افراد حس بهتری هنگام کار خواهند داشت. این لباس ها کیفیت کاری افراد را بهبود داده و باعث می شوند تا نیروی کار ساعات بیشتری را در محل کار و خدمت خود حاضر باشند.

 

سایزبندی لباس و تی شرت مخصوص کار در شرکت پویه

تیشرت کار و جنبه تبلیغاتی آن

تیشرت کار از نظر ساختاری به شکلی طراحی و دوخت می شود که می توان روی آن چاپ های تبلیغاتی نیز انجام داد. نقش تبلیغات در معرفی افراد و حوزه شغلی امری مهم و برجسته است. بیشتر کارفرمایان مایل هستند تی شرت های کاری پرسنل شان حاوی آرم و لوگوی شرکت باشد. با این همه استفاده از تی شرت های کاملا ساده نیز بسیار رایج و متداول است. البته استفاده از تی شرت های تبلیغاتی متضمن فوایدی نیز هستند. این لباس هم برای کار مناسب هستند و هم می توان از آن به عنوان یک ابزار مناسب برای معرفی بهتر شرکت و خدماتی که ارائه می دهید، استفاده نمود. بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات از این تی شرت ها برای بهره وری بیشتر در عملکرد پرسنل شان تهیه می کنند. هنگامی که یک برند روی تی شرت یا لباس کار افراد دوخت یا چاپ می شود، می توان انتظار داشت تا میزان فروش کالا یا خدمات افزایش یابد.

قابل ذکر است استفاده از تیشرت کار با چاپ یا دوخت های تبلیغاتی برای همه مشاغل توصیه نمی شود. این تی شرت ها را نمی توان در کارگاه ها و محیط هایی که با مواد خطرناک سر و کار دارند، پوشید. در عوض مشاغلی که پرسنل را در معرض نگاه مشتری و مخاطب قرار می دهند، می توانند از این لباس ها استفاده کنند.

اهمیت تی شرت تبلیغاتی در معرفی برند

مزایای خرید تیشرت کار از طراحان دوخت

شما می توانید  تیشرت کار پرسنل خود را از طراحان دوخت و شرکت های تولیدی که در این زمینه فعالیت می کنند، تهیه نمایید. شرکت پویه، از جمله تولیدکنندگان لباس کار و تی شرت است. این امکان وجود دارد تا کارفرمایان به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به شرکت تولیدی پویه، ثبت سفارش داشته و اقلام مورد نیاز خود را در تیراژ و تعداد متنوع تهیه نمایند.

این موضوع باعث شده است تا کارفرمایان محترم بدون اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی قادر باشند تی شرت و لباس کار مورد نظر خود را سفارش بدهند. رنگ بندی های متنوع، سایزبندی های گوناگون و قیمت های معقول و منصفانه از دیگر مزایای خرید تی شرت و لباس کار از مجموعه پویه می باشد. ضمن اینکه کارفرمایان می توانند درباره نوع جنس، فرم و مدل لباس، رنگبندی و دیگر موضوعات از مشاوران و طراحان دوخت ما راهنمایی دریافت کنند. قابل ذکر است در این مجموعه بیست و پنج رنگ متنوع برای تی شرت ها در نظر گرفته شده است که هر سخت پسندی را مجاب به انتخاب می کند. یقه لباس و آستین ها همه کشباف بوده که بر کیفیت کار می افزاید. البته در مورد تی شرت های آستین بلند، لبه آستین ساده در نظر گرفته شده تا افراد حین کار احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

 

برای لباس کار و تیشرت از چه نوع پارچه هایی استفاده می شود؟

 

برای تی شرت کار می توان از پارچه های متفاوتی کمک گرفت. یکی از پرکاربردترین پارچه برای لباس کار و تیشرت، استفاده از پارچه با جنس جودون است. این پارچه ها برای تابستان خنک بوده و تن خور آن بسیار شیک، راحت و مناسب هستند. این لباس ها را می توان مطابق با سلیقه و درخواست کارفرمایان به صورت مدل های آستین کوتاه یا بلند، یقه دار یا بدون یقه تهیه کرد. یکی از الیافی که در تهیه لباس کار و تی شرت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، جنس جودون پلی استر می باشد. این پارچه از نخ پنبه و لاکرا ترکیب شده و میزان خنک کنندگی آن بسیار خوب گزارش شده است. این پارچه در ضمن، انعطاف پذیری بالایی داشته و فرد در هنگام کار احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. پلی استر نوعی الیاف مصنوعی است که وقتی در کنار نخ پنبه قرار می گیرد، باعث دوام و کیفیت بالای محصول می شود.

    تی شرت کار که با جنس جودون پلی استر تهیه می شود، ضمن نرمی و القای حس لطافت، بدن را در طول روزهای گرم سال خنک نیز نگه می دارد. این تی شرت ها از نظر برش و نحوه دوخت بسیار با کیفیت بوده و با هر استایلی بسیار شیک و برازنده خواهند بود. حس زیبایی در کنار راحتی، می تواند مولفه هایی برای انتخاب این محصول از طرف کارفرمایان و پرسنل باشند. ضمن این که تی شرت های مناسب کار را می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز تهیه کرد. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

حس راحتی و زیبایی با استفاده از تی شرت های مخصوص کار برای پرسنل

تیشرت به عنوان هدیه تبلیغاتی

همانطور که می دانید، هدایای تبلیغاتی در معرفی برند و گسترش کسب و کار یک وزنه مهم و سنگین است. شما می توانید با تهیه تیشرت کار و در نظر گرفتن آن به عنوان هدیه تبلیغاتی بیش از پیش حوزه کاری خود را به مخاطب معرفی کنید. تی شرت هایی که برای هدیه به شرکت ها و سازمان ها در نظر می گیرید، دائما نام تجاری و برند شما را در معرض نگاه مشتری و افراد مختلف قرار می دهند. این یک استراتژی موثر برای نگه داشتن نام و آوازه شرکت تان در اذهان و خاطره ها است. هدایای تبلیغاتی مانند تی شرت و لباس کار یک راه مطمئن برای بالا بردن آگاهی مشتری از نام تجاری شما می باشد.

Call Now Buttonتماس بگیرید