فروش تیشرت کار با بهترین قیمت

فروش تیشرت کار

فروش تیشرت کار با بهترین قیمت

در این مقاله به اهمیت فروش تیشرت کار  همچنین کلاه تبلیغاتی کتان در بهبود عملکرد کارکنان پرداخته و درباره کیفیت، ویژگی‌های منحصربه‌فرد تیشرت کار و تاثیر آن در راندمان کاری پرسنل گفتگو می‌کنیم.

فروش تیشرت کار موضوعی مهم در صنعت پوشاک کشور

امروزه در صنعت پوشاک کشور، فروش تیشرت کار موضوعی مهم تلقی می شود. بسیاری از تولیدی ها به دلیل حجم بالای درخواست کارفرمایان محترم شرکت ها و سازمان ها، به دوخت این نوع البسه روی آورده اند. در این نوشتار به بررسی چرایی فروش این نوع  پوشاک می پردازیم. با خواندن متنی که در پیش رو دارید، می توانید به نکات جذاب  و مهمی در این راستا دست پیدا کنید که حتما در هنگام خرید، قدرت بیشتری به شما خواهند داد.

تیشرت جودون

 

تیشرت جودون آستین بلند
تیشرت جودون آستین بلند
کلاه تبلیغاتی
کلاه تبلیغاتی
تیشرت کار
تیشرت کار
تیشرت جودون
تیشرت جودون

استفاده از تیشرت کار در اصناف مختلف

دلایل فروش تیشرت کار و استقبال خوب مدیران از این نوع پوشاک چیست؟

خوشبختانه مدیران و کارفرمایان بسیاری از فروش تیشرت کار استقبال می کنند. به طور حتم اولین دلیل آن کیفیت این نوع پوشاک بر نحوه عملکرد پرسنل است. تیشرت کار باعث می شود تا پرسنل هنگام کار بهتر بتوانند فعالیت داشته باشند. کشسانی و قابلیت انعطاف بالای این تیشرت ها تحرک بدنی افراد را بهبود می دهد. از طرفی این محصولات به خاطر برخورداری از جنس مرغوب ساعات متمادی می توانند مورد استفاده قرار گیرند. تهویه هوا در تیشرت کار، به خوبی صورت گرفته و هوا از بین روزنه های پارچه بهتر عبور می کند. در نتیجه فرد در هنگام کار کمتر عرق کرده و بدنش بو نمی گیرد. دلیل این امر، جنس نخ هایی است که در آن به کار رفته است. لاکرا و نخ پنبه به همراه نخ پلی استر که نوعی نخی مصنوعی است، کیفیت این تیشرت ها را افزایش می دهند.

این نوع تیشرت حس سبکی، راحتی، زیبایی، داوم در رنگ و … را یک  جا در خود دارد. از طرفی فروش تیشرت کار، به دلیل اهمیت آن در بازاریابی و مارکتینگ نیز قابل بررسی است. این نوع تیشرت ها را می توان به عنوان یک رسانه قوی در تبلیغ شرکت و سازمان ها به کار برد. در حقیقت اولین موضوعی که توسط مشتری دیده می شود، تیشرتی است که روی سینه آن آرم تجاری شرکت چاپ شده باشد. چاپ برند شرکت به تنهایی می تواند یک تکنیک موثر در بالا رفتن فروش شرکت باشد. حتی زمانی که پرسنل شما در موقعیت های مختلف مکانی به ارائه خدمات مشغول هستند، این تیشرت های برندنشان می توانند شرکت شما را به دیگران معرفی کنند. در ادامه به برخی دیگر از مزایای این نوع البسه می پردازیم.

 

تیشرت کار برای فنی کاران و پرسنل کارخانه جات مونتاژ نیز مناسب است

برخی دیگر از مزایای فوق العاده تیشرت کار

مزایای دیگری نیز در بحث فروش تیشرت کار وجود دارد. مزیت مهم دیگر این نوع البسه، در تفکیک کردن نیروی کار در بخش های مختلف یک شرکت است. این تیشرت ها در رنگ بندی های مختلفی قابل ارائه هستند. شما می توانید در بخش های مختلف شرکت، این تیشرت ها را در اختیار کارکنان و پرسنل خود بگذارید؛ به عنوان مثال قسمت فروش را می توان با رنگ سبز، بخش خدمات مجازی و بازاریابی را با رنگ سفید، کارکنان بخش مالی را با رنگ سورمه ای و …. مجزا کرد. حتی این تیشرت ها می توانند گویای موقعیت شغلی افراد در یک مجموعه نیز باشند. سرکارگر، مهندس، کارکنان بخش اداری، کارگران و سایر خدمه می توانند تیشرت هایی با رنگ های متفاوت داشته باشند.

همین مزایا و ویژگی های مختلف باعث شده است تا فروش تیشرت کار بسیار بالا ارزیابی شود. فروش این نوع لباس ها تنها از طریق تولیدی های معتبر امکان پذیر هستند. متاسفانه برخی تولیدی ها به طراحی و دوخت انواع مختلف تیشرت روی آورده اند که گاهی کیفیت کارشان هرگز مورد تایید قرار نمی گیرد. در این تولیدی ها، گاهی اوقات جنس، نحوه دوخت و …. از نظر کیفی در سطح پایین و غیر قابل قبولی قرار می گیرند. از همه مهمتر، ارائه این پوشاک اگر در سطح وسیعی صورت بگیرد، نیازمند یک برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده است. بسیاری از تولیدی ها با فرستادن محموله ای اشتباهی باعث هدر رفت زمان و ایجاد برخی مشکلات دیگر می شوند. محصول آسیب دیده نیز اگر به دست مشتری برسد، می تواند برای کارفرما زحمات و دردسرهایی ایجاد کند. از همین رو توصیه می کنیم، محصولات خود را حتما از تولیدی های معتبر تهیه نمایید.

 

تولیدی ها برای فروش تیشرت کار به چه مواردی دقت می کنند؟

اعتبار و ارزش هر محصولی به اندازه وقت و بودجه ای است که یک تولید کننده به خاطر آن هزینه می کند. زمانی فروش تیشرت کار به بالاترین سطح خود می رسد که مدیرعامل آن شرکت به یک سری عوامل دقت داشته باشد. مطمئنا اولین نکته ای که در این نوع مجموعه ها مورد توجه قرار می گیرد، توجه به جنس پارچه است. پارچه تیشرت کار باید دارای انعطاف و کشسانی بالایی باشد تا کارکنان هنگام کار تحرک بدنی خوبی داشته باشند. ضمن این که پارچه باید به نحوی باشد که پس از شستن و اتو کشی دچار تغییر سایز نشود. هنگام دوخت، خیاط به طرز قرار گرفتن دکمه ها، نحوه دوخت کشباف یقه و سرآستین ها بسیار دقت می کند. همچنین، رنگ پارچه ها باید کاملا یک دست باشند. در تولیدی های معتبر، از خرید طاقه های پارچه که دچار آسیب و اختلاف رنگ در سطح آن است، پرهیز می شود.

فروش تیشرت کار در حجم و اندازه های وسیع به این موارد نیز ختم نمی شود. نحوه برش و انتخاب نوع مدل نیز در فروش بیشتر بسیار تاثیر می گذارد. از همه مهمتر اگر قرار است روی تیشرت چاپ برند و لوگو انجام شود، این کار حساس را باید به افرادی سپرد که مهارت و تجربه بالایی در این راستا دارند. رعایت تمامی این نکات باعث می شوند تا کارفرمایان و مدیران موسسات مختلف در بین انواع تولیدی های متوسط، خوب و عالی بهترین گزینه را انتخاب کنند.

تیشرت جودون قرمز

تیشرت جودون قرمز
تیشرت جودون قرمز

فروش تیشرت کار به چه افرادی توصیه می شود؟

خرید و فروش تیشرت کار به نیت بالا رفتن راندمان کاری افراد انجام می شود. این نوع لباس را می توان در محیط های مختلفی استفاده کرد. تنها کافی است میزان خطر در این مکان ها صفر باشد. اگر محیط شرکت یا کارخانه ای که در آن کار می کنید، فاقد نشت مواد سمی، مواد اشتعال زا، برق گرفتگی و … است، این تیشرت ها را می توانید در اختیار داشته باشید. افرادی چون راننده ها، مربی ورزش، بازاریاب ها و ویزیتورها، خیاط ها، فنی کاران و مونتاژکارها و …می توانند از این لباس های جذاب، سبک، راحت و خوش دوخت استفاده کنند.

Call Now Buttonتماس بگیرید