قیمت تیشرت کار جودون درب کارخانه

قیمت تیشرت جودون

قیمت تیشرت کار جودون درب کارخانه

قیمت تیشرت کار تحت تاثیر چه عواملی است؟ سوالی است که در این متن به آن پاسخ داده و درباره وجه تمایز پولوشرت تبلیغاتی با دیگر البسه کار توضیح می‌دهیم.

  • قیمت خود تیشرت که بر حسب رنگ متفاوت است.
  • قیمت کد ۱۸و ۷و ۱۰ و ۱۱ بال اتر از سایر رنگهاست.
  • قیمت سه ایکس و ۴ ایکس بالاتر است.
  • قیمت چاپ
  • قیمت گلدوزی

قیمت چاپ و گلدوزی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ازجمله:

  • نوع دستگاه چاپ
  • تعداد رنگ به کار رفته در لگو
  • ابعاد چاپ یا لگو
  • جزییات طرح

به طور کلی چاپ یا گلدوزی برای همه لگو ها یکسان نخواهد بود.

می توانید لگوی خود را برای مشاور فروش مجموعه بفرستید، تا شما را راهنمایی کند.

 

توجه:

شما می توانید چاپ یا گلدوزی را خودتان انجام دهید یا به ما بسپارید.

در صورتی که ما انجام دهیم ، هزینه رفت و برگشت پیک به کارگاه چاپ یا گدوزی بر عهده مشتری خواهد بود.

 

نکته مهم:

قابل توجه شرکت ها و موسسات از دادن فاکتور رسمی، کد ملی، فاکتور با مهر …. معذوریم.

از درک و همکاری شما سپاس گذاریم.

می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید کنید.

با توجه به اینکه اینجا کارگاه ست لطفا با هماهنگی قبلی وارد شوید.

قیمت تیشرت کار
قیمت تیشرت کار

قیمت جودون
قیمت جودون
تیشرت پرتقالی
تیشرت پرتقالی
گلدوزی تیشرت
گلدوزی تیشرت
چاپ تیشرت
چاپ تیشرت

 

این متن برای مدیران، روسای شرکت ها و سازمان ها تهیه و تنظیم شده است.

شما پس از مطالعه متن با مزایا، اهمیت پوشیدن تیشرت کار، نحوه سفارش آن، قیمت تیشرت کار و … آشنا می شوید. همانطور که می دانید، استفاده از تیشرت کار توسط کارکنان یک شرکت باعث می شود تا روحیه هم تیمی پیدا کنند. در حقیقت پوشیدن لباس یکسان و یکرنگ توسط پرسنل، سطح اعتماد به نفس در آنها را افزایش می دهد. گذشته از آن می توان با تیشرت کار موقعیت شغلی افراد را نیز مشخص کرد. لباس و تیشرت کار، یک ابزار سودمند برای معرفی شرکت نیز می تواند باشد. لباس کار وقتی با آرم شرکت مزین می شود، بیشتر از هر وسیله ای می تواند شرکت و نوع فعالیت شما را به مخاطب نشان بدهد. اگر ما را تا انتهای این متن همراهی کنید، درباره نکات مفید دیگری با شما گفتگو خواهیم کرد که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

 

پوشیدن لباس کار مزایای بسیاری دارد

تیشرت تبلیغاتی چیست و چه فرقی با پولوشرت تبلیغاتی دارد؟

 

قبل از این که به قیمت تیشرت کار بپردازیم، اجازه بدهید درباره تفاوت تیشرت و پولوشرت تبلیغاتی نکاتی ارائه دهیم. اصلی ترین و مهمترین وجه اختلاف تیشرت و پولوشرت در یقه آنهاست. تیشرت معمولا دارای یقه گرد یا یقه هفت است اما پولوشرت دارای یقه ای برگردان از جنس کشباف دارد و سه دکمه نیز برای آن در نظر گرفته می شود. پولوشرت ها معمولا جنبه رسمی و اداری تری داشته و مناسب افرادی است که در محیط های اداری و در مناسبت های ویژه آن را به تن می کنند. تیشرت تبلیغاتی نیز در مراسم و مکان های عمومی به تن می شود و مناسب افرادی است که بیشتر روابط دوستانه و غیررسمی تری با هم دارند. شرکت پویه دوخت انواع پولوشرت و تیشرت تبلیغاتی را می پذیرد.

چنانچه مدل و برش خاصی مد نظر شماست، کافی است آن را با طراحان دوخت پویه در میان بگذارید. تنوع رنگ در پارچه های این شرکت تولیدی بی نظیر و متنوع است. شما می توانید مطابق سلیقه خود و دیگر افراد گروه تان مدل های متنوعی را سفارش بدهید. تیشرت ها می توانند بنا به سلیقه شما در برخی از قسمت ها دارای رنگ، برش یا مدل متمایز شوند. کارشناسان پویه در هنگام طراحی تیشرت حتما به نظرات شما توجه خواهند کرد تا در نهایت تیشرت یا پولوشرت خاص و ویژه ای برای کارکنان شرکت شما آماده شود.

 

اجرای مدل و رنگ بندی مطابق میل مشتری انجام می شود

آیا گلدوزی در قیمت لباس کار تاثیر می گذارد؟

 

مطمئنا یکی از مواردی که در قیمت تیشرت کار تاثیر می گذارد، گلدوزی آرم و نشان تجاری شرکت شما است. خوشبختانه تولیدی پویه دستگاه های مجهزی در اختیار دارد که می توان با آنها انواع دوخت لوگو را روی تیشرت انجام داد. اجرا و دوخت نشان تجاری شرکت ها با مرغوبترین نخ ها صورت می گیرد و دوام بسیار بالایی دارد. معمولا گلدوزی نسبت به چاپ بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. این موضوع به دلیل ظرافت هنری و دوام و کیفیتی است که دارد. البته باید این جا اشاره کنیم، برخی از لوگوها را نمی توان روی تیشرت کار گلدوزی کرد. ضمن این که توجه داشته باشید، زمان آماده سازی تیشرت های گلدوزی شده نسبت به چاپ بسیار بیشتر خواهد بود.

 

چه عواملی بر قیمت تیشرت کار تاثیر می گذارد؟

چند عامل مهم بر قیمت تیشرت کار اثر می گذارد که در متن بالا به یکی از آنها اشاره شد. گفتیم گلدوزی آرم شرکت از آنجا که کیفیت کار را بالا می برد، می تواند روی قیمت تیشرت ها تاثیر گذار باشد. از طرفی مقدار سطحی که قرار است روی تیشرت، گلدوزی شود نیز بسیار مهم است. هر چه نشان و لوگوی شرکت بزرگتر باشد، مطمئنا قیمت آن نیز بیشتر می شود. سایز تیشرت کار نیز می تواند روی قیمت تمام شده تاثیر گذار باشد. هرچه سایز تیشرت بزرگتر باشد، پارچه و مواد مصرفی برای آماده سازی آن بیشتر خواهد بود.

کیفیت پارچه و میزان نخی که در آن بکار رفته است نیز در قیمت تیشرت کار بی تاثیر نیست. حتی برخی رنگ ها نیز گران تر هستند. به عنوان مثال رنگ هایی مثل رنگ آبی شالی و سبز برزیلی به خاطر این که ماده اولیه آنها کمیاب و گرانتر است، قیمت تیشرت را افزایش می دهند. این اختلاف قیمت حدود بیست و پنج درصد می باشد. در نهایت، مدل و نحوه برش نیز در قیمت تیشرت ها موثر هستند. چنانچه قصد داشته باشید، تیشرت کار را می توان به صورت خام نیز دریافت کنید. در این تیشرت ها گلدوزی یا چاپ انجام نشده است. زمان ارائه و آماده سازی آن نیز بسیار سریع تر بوده و قیمت کمی نیز دارد.

 

نکاتی درباره خرید و قیمت لباس کار

در ادامه ضمن ارائه نکاتی درباره خرید و قیمت تیشرت کار درباره مزایا و ویژگی های این نوع پوشاک با شما گفتگو می کنیم. چنانچه قصد دارید برای کارکنان و پرسنل خود تیشرت کار تهیه کنید، امکان دوخت تیشرت کار در تیراژ کم نیز وجود دارد. تولیدی پویه به هر اندازه که مورد نیاز شما باشد، تیشرت کار تهیه و تدارک می بیند. این تیشرت ها در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن آماده سازی می شوند. این نوع لباس کار ضمن این که به پرسنل شما تشخص و وجه اجتماعی رسمی تری می دهد، باعث افزایش راندمان کاری آنها نیز می شود. شما با کمک این نوع تیشرت ها نظم و هارمونی بیشتری در محل کار خود مشاهده خواهید کرد. با پوشیدن این تیشرت ها، همه یکپارچه و متحدتر به نظر خواهند رسید و همین موضوع روی عملکرد کاری آنها تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

Call Now Buttonتماس بگیرید