فرق هودی با دورس چیست؟

فرق هودی با دورس چیست؟

فرق هودی با دورس چیست؟

در دنیای مد و پوشاک، هودی و دورس به عنوان دو لباس محبوب و پرطرفدار به شدت جای خود را باز کرده‌اند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند، حال شاید این سوال که فرق هودی با دورس چیست؟ برای بعضی از افراد ایجاد شود چون تا حدودی شبیه بهم هستند.

اگر شما جزو خریداران عمده و تکی این دو لباس جذاب هستید، بهتر است قبل از خرید با تفاوت های آنها آشنا شوید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

 

بارزترین فرق هودی با دورس چیست؟

هودی و دورس دو لباس خاص در فصل های سرد سال هستند که با استفاده از آنها می توان استایل های زیبا و متفاوتی را داشت. حال یکی از سوالاتی که هنگام خرید این دو محصول برای خیلی از افراد ایجاد می شود این است که فرق هودی با دورس چیست؟ در ادامه به برخی از تفاوت های این دو‌ محصول اشاره کرده ایم:

  • اولین تفاوت این دو لباس در جنس پارچه آنها است که دورس ها دارای پارچه های ضخیم و گرمتر نسبت به هودی ها هستند پس اگر شما به دنبال لباسی می گردید که گرمای بیشتری داشته باشد، قطعا دورس گزینه مناسب تری برای شما است.
  • تفاوت بعدی این دو لباس که در نگاه اول به چشم می آید، قد لباس است که معمولا هودی ها با قدهای بلند تری طراحی و تولید می شوند که انتخاب هر یک از این لباس ها به سلیقه شما بستگی دارد.
  • فرق دیگر این دو لباس در قسمت کلاه آنها می باشد که برای کلاه هودی دو بند طراحی شده است که شما به وسیله آن می توانید کلاه را تنظیم کنید اما چنین چیزی برای دورس ها وجود ندارد.

حال در آخر باید بگوییم که شاید در نگاه اول تفاوت چندانی بین این دو لباس وجود نداشته باشد اما اگر شما می خواهید فروشنده موفقی باشید و به خوبی به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید حتما باید با جواب این سوال که فرق هودی با دورس چیست آشنایی داشته باشید.

بارزترین فرق هودی با دورس چیست؟

 

لیست قیمت هودی و دورس ( تفاوت قیمت هودی با دورس)

قیمت عمده دورس و هودی به موارد مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال این که از چه پارچه هایی برای تولید این دو لباس استفاده شده باشد، قطعا قیمت آنها را تغییر خواهد داد و هرچه متریال استفاده شده باکیفیت تر باشند، قطعا قیمت لباس ها بیشتر خواهد بود.

مورد دیگری که در قیمت می تواند تاثیر گذار باشد، برند هر یک از این لباس ها بوده که معمولا برندهای معروف، دارای قیمت های بالاتری هستند،

علاوه بر‌ موارد بالا در قیمت عمده هودی مردانه و‌ دورس مواردی مثل: فصل خرید، تعداد خرید، فروشگاه، نوسانات بازار و غیره تاثیر گذار هستند.

حال شما مشتری عزیز اگر می خواهید این دو لباس جذاب و پرطرفدار را با قیمت مناسب خریداری کنید، به شما پیشنهاد می دهیم حتما به فروشگاه ما مراجعه کنید.

 

از کجا هودی و دورس با کیفیت خریداری کنیم؟

از کجا هودی و دورس با کیفیت خریداری کنیم؟

با اطلاع داشتن از اینکه فرق هودی با دورس چیست شما می توانید انتخابی مناسب داشته باشید و پاسخگوی نیاز مشتریان خود نیز باشید.

حال اگر به دنبال یک فروشگاه در زمینه فروش عمده دورس و هودی هستید، می‌ توانید مجموعه ما را که دارای انواع هودی و دورس با تنوع طرح و رنگ بالا می باشد را انتخاب نمایید.

مجموعه ما که پویه نام دارد در کنار فروش عمده هودی و‌ دورس قیمت های استثنائی همراه با تخفیفات جذاب را به شما ارائه می دهد که شما با بودجه های مختلف می توانید خرید خود را از مجموعه ما انجام دهید.

با خرید از مجموعه ما، شما دیگر نگران کیفیت، قیمت، تنوع، حجم خرید و غیره نخواهید بود و با خیال راحت خرید خود را انجام خواهید داد پس این فرصت عالی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید