پارچه تی شرت جودون چیست؟

پارچه تی شرت جودون چیست؟

پارچه تی شرت جودون چیست؟

امروزه، تیشرت جودون به عنوان یکی از لباس‌ های بسیار محبوب و پرطرفدار در جامعه مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از آنجایی که جنس لباس در کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است، شاید برای افراد این سوال ایجاد شود که پارچه تی شرت جودون چیست و چه ویژگی هایی دارد؟!

پارچه تیشرت جودون به دلیل ویژگی‌ های خاص و منحصربه‌ فرد خود، به عنوان یک گزینه محبوب در تولید تیشرت‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این پارچه دارای ساختاری نرم و لطیف است که باعث ایجاد راحتی و آسایش بیشتر در استفاده روزانه می‌ شود. برای آشنایی بیشتر با پارچه این تیشرت همراه ما باشید.

پارچه تی شرت جودون چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه تی شرت جودون چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به سوال پارچه تی شرت جودون چیست؟ باید بگوییم که یکی از مشخصه های اصلی این پارچه که باعث شده با پارچه های دیگر متفاوت باشد، نوع بافت آن بوده که به صورت لوزی شکل بوده و همین مورد باعث شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

این پارچه با استفاده از نخ های متفاوتی مثل: نخ پنبه، لاکرا و پلی استر توسط ماشین های گردباف تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاصی داشته و برای موارد مختلفی استفاده می شوند.

جودون پلی استر خیلی کمتر از دو مدل دیگر کاربرد داشته و معمولا به سفارش مشتری تولید می شود و جزو پارچه های مقاوم به حساب می آید.

پارچه جودون لاکرا که گران ترین نوع این پارچه به حساب می آید حالت کشسانی داشته و به همین دلیل با نام جودون کشی نیز شناخته می شود و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگر این پارچه که جودون پنبه می باشد از دو نوع دیگر کاربردی تر بوده و به دلیل استفاده از نخ پنبه برای تولید آن، جریان هوا به خوبی از آن عبور می کند و برای دوخت تیشرت ها و لباس های تابستانی یک گزینه عالی به حساب می آید.

به طور‌کلی پارچه جودون یک پارچه بسیار با کیفیت است که در طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

قیمت عمده تیشرت جودون

قیمت عمده تیشرت‌ جودون به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس پارچه یکی از عوامل تأثیرگذار است و پارچه‌ هایی با کیفیت بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند. طرح و مدل تیشرت نیز یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر قیمت است. تیشرت‌ هایی با طرح‌ها و جزئیات منحصربه‌ فرد قیمت بیشتری دارند.

گزینه دیگر تعداد سفارش ها بوده و در صورتی که تعداد سفارش بیشتری داشته باشید، احتمالاً تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین، برند و شرکت تولیدکننده نیز بر قیمت تأثیرگذار است و برندها و شرکت‌ های معروف معمولاً قیمت بالاتری دارند. 

در نهایت، رقابت بازار نیز قیمت را تحت تأثیر قرار می‌ دهد و وجود

رقبا و تعداد فروشندگان در بازار می‌ تواند به رقابت قیمتی منجر شود. 

حال شما می توانید با تماس با مجموعه ما از لیست قیمت اطلاع پیدا کنید.

فروش عمده تیشرت جودون

فروش عمده تیشرت جودون

با اطلاع پیدا کردن از اینکه پارچه تی شرت جودون چیست می توان فهمید که این تیشرت از پارچه خاص و منحصر به فردی تولید شده و قطعا ارزش خرید دارد.

حال شما خریداران عزیز اگر به دنبال بهترین تیشرت جودون با مناسب ترین قیمت هستید، می توانید خرید خود را از مجموعه ما که پویه نام دارد، انجام دهید.

شما می توانید هر تعداد تیشرتی را که مد نظر دارید از مجموعه ما سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مطمئن باشید خریدی عالی همرا با کیفیت برتر را در مجموعه ما تجربه خواهید کرد و به جمع مشتریان دائمی ما خواهید پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید