پارچه دورس چیست؟ | انواع ویژگی ها

پارچه دورس چیست؟

پارچه دورس چیست؟ | انواع ویژگی ها

در فصل های سرد سال همه به دنبال پارچه هایی هستند که مناسب این هوا باشد و آنها را از سرما حفظ نماید. یکی از پارچه های محبوب که در فصل های سرد طرفداران زیادی دارد، پارچه دورس می باشد، ممکن است برای برخی افراد این سوال ایجاد شود که پارچه دورس چیست؟!
در پاسخ به این سوال می توان گفت این پارچه به دلیل جنسی که دارد به خوبی می تواند گرمای بدن شما را حفظ نماید.
حال برای آشنایی بیشتر با این پارچه و به طور کلی کاربرد پارچه دورس تا پایان همراه ما باشید.

پارچه دورس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از پارچه های محبوب و دوست داشتنی در فصل های سرد سال، پارچه دورس است، حال شاید برخی با این سوال که پارچه دورس چیست مواجه شوند، اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید باید بگوییم که این پارچه از ترکیب پنبه و الیاف دیگر تولید می شود و جزو پارچه های ضخیم به حساب می آید.
ویژگی اصلی پارچه دورس این است که دارای توانایی حفظ حرارت بدن است. این به این معنا بوده که این پارچه قادر است حرارت بدن را درون لباس حفظ کرده و از دست دادن حرارت به خارج جلوگیری کند.
ا‌ز ویژگی های دیگر این پارچه می توان به تنفس‌ پذیری آن اشاره کرد که پارچه قادر است رطوبت را از بدن جذب کرده و به سمت بیرون منتقل کند. این ویژگی باعث می‌ شود تا تعریق بدن به خوبی تبخیر شود و از حداکثر راحتی در فعالیت‌ های روزمره و ورزشی برخوردار باشید.
علاوه بر موارد بالا این پارچه دارای تنوع رنگ بالایی بوده که باعث می شود افراد با سلیقه های مختلف، پارچه مورد نظر خود را خریداری کنند.
با توجه به موارد بالا در جواب سوال پارچه دورس مناسب چه فصلی است؟ باید بگوییم این پارچه مناسب فصل های پاییز و زمستان است ولی به این مورد دقت کنید که این پارچه در جنس های متفاوت موجود بوده و شما می‌ توانید برای زمستان نوع ضخیم تر آن را انتخاب کنید.

 

انواع پارچه دورس

 

انواع پارچه دورس

در پاسخ به سوال پارچه دورس چیست برای کسب اطلاعات بیشتر باید با انواع این پارچه نیز آشنا شد که در ادامه به چند نوع این پارچه اشاره کرده ایم:

پارچه دورس سه نخ

  • پارچه دورس گلکسی
  • پارچه دورس پنبه لاکرا
  • پارچه دورس پلی استر
  • پارچه دورس ملانژ
  • کاربرد پارچه دورس

پارچه دورس به دلیل ویژگی‌ های خاصی که دارد، در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد، در ادامه به برخی از کاربرد پارچه دورس اشاره کرده ایم:

  • لباس‌های سرمایی: یکی از کاربرد های اصلی پارچه دورس در صنعت مد و لباس، تولید لباس‌ های سرمایی است. این پارچه به دلیل توانایی حفظ حرارت بدن و عایق بودن در برابر سرما، در تولید کاپشن‌ ها، دورس ها، پالتوها، سویشرت‌ ها و لباس‌ های سرمایی دیگر استفاده می‌ شود.
  • لباس‌ های ورزشی: پارچه دورس به دلیل تنفس‌ پذیری بالا و قدرت جذب و دفع رطوبت، در تولید لباس‌ های ورزشی نیز استفاده می‌ شود. این پارچه کمک می‌ کند تا تعریق بدن در طول فعالیت‌ های ورزشی جذب شده و به سمت بیرون منتقل شود، در نتیجه اشخاص می توانند از راحتی و خشکی بدن در فعالیت‌ های ورزشی بهره مند شوند.

 

خرید عمده دورس مردانه

 

خرید عمده دورس مردانه از مجموعه پویه

با توجه به پاسخ سوال پارچه دورس چیست می توان به این نتیجه رسید که لباس هایی که با این پارچه دوخته می شوند از گرمای خوبی برخوردار هستند و‌ یک گزینه عالی برای پاییز و زمستان به حساب می آیند.
با توجه به شناخت پارچه دورس می توان گفت که از کیفیت عالی برخوردار هستند و مقاومت و ماندگاری بالایی دارند.
حال شما خریدار عزیز اگر قصد خرید عمده و‌ تکی دورس مردانه با تنوع بالا را دارید، می توانید سفارش خود را در مجموعه ما که پویه نام دارد ثبت نمایید.
ما در مجموعه خود کیفیت و قیمت عالی را به شما تضمین می دهیم، پس با خیال راحت ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید