کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید می شود؟

کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید می شود؟

کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید می شود؟

از زمان‌ های قدیم تبلیغات همواره نقش مهمی در اطلاع‌ رسانی از محصولات و خدمات داشته است. اما در دنیای امروز، با پیشرفت فناوری و رقابت شدید در بازار، نیاز به روش‌های خلاقانه‌ تر برای تبلیغ و جذب مشتریان احساس می‌ شود. یکی از این روش‌ها، استفاده از کلاه‌های تبلیغاتی است که با طراحی منحصربه‌ فرد و ارائه پیام‌ های تبلیغاتی جذاب، توانسته‌اند به یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات تبدیل شوند.

حال شاید برای بعضی از افراد این سوال ایجاد شود که کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید می شود؟

قطعا اطلاع داشتن از پاسخ این سوال باعث می شود تا شما بیشتر با این ابزار تبلیغاتی قدرتمند آشنا شوید، پس اگر قصد خرید و آشنایی بیشتر با این محصول را دارید، همراه ما باشید.

کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید می شود؟

در پاسخ به سوال کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید می شود باید بگوییم که کلاه تبلیغاتی یک نوع کلاه است که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات یا برندهای مختلف استفاده می‌ شود. این کلاه‌ها اغلب دارای نشان‌ ها، لوگوها، شعارها و اطلاعات تبلیغاتی مرتبط با محصول یا برند هستند.

در واقع استفاده از ابزارهای تبلیغاتی باعث می شود تا افراد بهتر کسب و کار خود را به دیگران نشان دهند و موفق تر باشند و کلاه تبلیغاتی جزو روش هایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد.

روند تولید این کلاه خیلی پیچیده نمی باشد چون این کلاه ها معمولا آماده هستند و بعد از خرید توسط شرکت های چاپ و تبلیغات، تغییرات لازم روی آنها انجام می‌ شود.

فقط در‌ روند تولید این کلاه ها از متریال مختلف استفاده می شود که خریداران می توانند هنگام خرید جنس مد نظر خود را انتخاب نمایند.

انواع کلاه تبلیغاتی

 

برای تبلیغات از کلاه با جنس کتان ساده استفاده می کنیم.

که دارای مدل های مختلفی است.

سه مدل زیر پرطرفدارترین در حوزه تبلیغات هستن.

۱- کلاه کتان مدل گپ (یا کلاه شش تکه )

کلاه کتان تبلیغاتی
کلاه کتان تبلیغاتی

 

۲- کلاه کتان مدل جلو پنجره ای

کلاه کتان
کلاه کتان

۳- کلاه کتان مدل خرگوشی

کلاه کتان
کلاه کتان

 

چاپ و گلدوزی روی کلاه تبلیغاتی

کلاه بدون چاپ و گلدوزی در تعداد پایین نیز به فروش می رسد.

اما برای چاپ یا گلدوزی باید حداقل ۵۰ عدد باشد.

 

هزینه چاپ و گلدوزی هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله:

۱- تعداد کلاه

۲-ابعاد لگو

۳- تعداد رنگی که در لگو به کار رفته است.

۴- میزان جزییات و پیچیدگی لگو

 

برای تعیین میزان دقیق هزینه ها ، لگوی خود را برا ی مشاوران فروش ما ارسال کنید. لطفا.

در واتساپ/روبیکا و ایتا

۰۹۱۹۵۸۹۴۰۳۵

 

رنگبندی کلاه

کلاه کتان ساده
کلاه کتان ساده

جنس کلاه تبلغاتی

کلاه هایی که ددر این ممرکز ارایه می شوند از جنس کتان هستند.

از آنجایی که کسب و کارها مختلف هستند و میزان هزینه کردن افراد برای تبلیغات متفاوت است، کلاه های تبلیغاتی در جنس های متنوع موجود هستند که در ادامه به برخی از انواع کلاه تبلیغاتی اشاره کرده ایم:

  • یکی از کلاه های تبلیغاتی که بسیار ارزان است و معمولا به صورت موقت مورد استفاده قرار می گیرد، کلاه کاغذی بوده که بعضی از شرکت ها ترجیح می دهند به جای هزینه های سنگین از این کلاه استفاده کنند.
  • گزینه بعدی کلاه های پارچه ای هستند که نسبت به مدل کاغذی قیمت و عمر بیشتری دارند و برای تبلیغات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
  • محبوب ترین کلاه های تبلیغاتی که نسبت به گزینه های قبلی قیمت بیشتری هم دارند، کلاه های کتان هستند که طول عمر بیشتری داشته و کسانی که به دنبال تبلیغات خاص هستند از این گزینه استفاده می کنند.

انواع کلاه تبلیغاتی

تعرفه قیمت کلاه تبلیغاتی

در مورد قیمت کلاه های تبلیغاتی باید بگوییم که قطعا مهم ترین ملاک  کیفیت و جنس کلاه است که باعث می شوند قیمت دچار تغییر شود و قطعا هر چه جنس و کیفیت بهتر باشد، قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

حال اگر شما می خواهید از قیمت این محصول اطلاع داشته باشید می توانید با مجموعه ما تماس گرفته تا همکاران قیمت ها را به شما اعلام کنند و اگر به دنبال کلاه تبلیغاتی ارزان هستید، مجموعه ما بهترین انتخاب است.

فروش عمده کلاه تبلیغاتی در مجموعه پویه

با توجه به پاسخ سوال کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید می شود می توان به این نتیجه رسید که این محصول نقش مهمی در تبلیغات دارد و قطعا استفاده از آن باعث می شود افراد زیادی به سمت کسب و کار معرفی شده جذب شوند پس تاثیر تبلیغات را نباید نادیده گرفت.

برای خرید کلاه تبلیغاتی شما می توانید از طریق سایت مجموعه ما ( پویه) نوع و‌ رنگ کلاه مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس ثبت سفارش نمایید، علاوه بر این مورد اگر سوالی در این زمینه دارید، می توانید با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید